با عضویت در خبرنامه از 10 درصد تخفیف در خرید مجله معیشت بهره مند شوید


این کالاها را آنلاین نخرید

زمان مطالعه: 2 دقیقه
تاریخ انتشار مطلب : ۰۵ مهر ۱۳۹۴

خرید آنلاین کالاها و لوزام مصرفی مزایای بسیاری دارد. می توانید به سادگی در میان تعداد زیادی کالا جستجو کنید و در برخی موارد با قیمت های مناسبی آنها را خریداری نمایید. به علاوه خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد شما می شود و اغلب ارائه کنندگان این خدمات کالای مورد نظر را درب منزل به شما تحویل می دهند. در کنار این موارد، هزینه حمل و نقل بسیاری از سفارشات مجازی بر عهده کارفرما است و از این طریق نیز خرید شما ارزان تر خواهد بود. این مزیت های چشمگیر باعث گسترش روزافزون خرید و فروش اینترنتی شده است. چنان که در سال های اخیر، اقبال عمومی به این روش افزایش بسیاری یافته و تولیدکنندگان نیز اغلب تمایل دارند خدمات فروش خود را به صورت آنلاین ارائه نمایند.
با این وجود، روش خرید اینترنتی برای تمام کالاها مناسب نیست و بهتر است برخی اقلام را به صورت مستقیم و با مشاهده دقیق تر خریداری کنید. این کالاها بیشتر شامل مواردی هستند که نیاز به بررسی مستقیم کیفیت دارند و دیدن تصاویر و مطالعه ویژگی های آنها به تنهایی برای تصمیم گیری کافی نیست. به علاوه خرید کالاهای حجیم هزینه حمل و نقل قابل توجهی را نیز به شما تحمیل می کند که شاید در نهایت از سود حاصل از خرید آنلاین فراتر رود. از سوی دیگر، با خرید اینترنتی امکان چانه زنی بر سر قیمت را نیز از دست می دهید و ممکن است کالا را با قیمتی بالاتر از بازار خریداری کنید. از این رو، خرید اینترنتی نباید به اصلی تغییرناپذیر تبدیل شود بلکه در هر مورد باید صرفا یک انتخاب باشد.
کالاهای زیر از جمله مهم ترین اقلامی هستند که خرید مستقیم آنها را به شما توصیه نمی کنیم و بهتر است این موارد را به صورت مستقیم خریداری نمایید:

۱٫ دوچرخه
اینترنت مکان بسیار مناسبی برای جستجو و تحقیق درباره دوچرخه ها است. شما می توانید به سایت های مختلف داخلی و خارجی مراجعه کرده و اطلاعات مناسبی را درباره شکل ظاهری و ویژگی های هر دوچرخه به دست آورید. با این حال خرید یک دوچرخهِ مناسب نیاز به حضور مستقیم و سوار شدن آزمایشی آن دارد. در غیر این صورت ممکن است دوچرخه خریداری شده با ویژگی های فیزیکی مورد نظر شما هماهنگ نبوده و در نهایت بلااستفاده بماند. به علاوه …



نظرات

یک دیدگاه

  • سلام , مهمان