اگر همۀ مردم کور بودند، چگونه آنان را از وجودتان باخبر میکردید؟ بیتردید با نامتان! نام شماست که هم در حضور و هم در غیاب شما کارکردهایی را به مثابه وجود اصلی شما درمیان مخاطبان ایفا میکند؛ مفهوم ابتدایی «برند شخصی» یک فرد همان «راز تأثیرگذاری» او بر دیگران است.
اگر «نام» شما در غیابتان روی دیگران اثر میگذارد، شما یک «برند شخصی» دارید. آن رازی که موجب میشود نام شما در غیابتان کارایی داشته باشد و دیگران را به انجام کاری وادارد، همان «برند شخصی» شماست.
آیا برای توسعه برند شخصی برنامه ای دارید؟!
برندسازی شخصی عنوان کارگاهی بود که روز دوشنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۱۷ ماهنامه معیشت میزبان آن بود. در این کارگاه نکات زیر مطرح شد:
🔷 مبانی برند شخصی و تعاریف آن
🔷 آشنایی با مفاهیم و ضرورتها
🔷 ابزارها و تکنیکهای برندسازی شخصی
🔷 برندسازی شخصی در یک صفحه(بر اساس کانواس)
یک دیدگاه