با عضویت در خبرنامه از 10 درصد تخفیف در خرید مجله معیشت بهره مند شوید


۳ توصيه به مديران براي موفقيت کاري در سال جديد

زمان مطالعه: 1 دقیقه
تاریخ انتشار مطلب : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

آغاز سالي نو هميشه فرصت بسيار مناسبي براي شکل دادن به عادات جديد براي شرکت تحت مديريت شما است. نخستين هفته هاي سال جديد بهترين زمان براي بررسي نقاط قوت و ضعف مجموعه است تا امکان اصلاح رويه ها و حذف فرآيندهاي غيرکارآمد فراهم شود. بخش بسيار مهمي از پيشرفت هاي شغلي هر مديرعامل موفق به استفاده از اين زمان حياتي در جهت بهبود عملکرد سازمان بستگي دارد
سه توصيه زير ميتواند در انجام بهتر اين کار به شما کمک کند. تکنولوژي هاي ديجيتال را با واقعيتهاي عيني سازمان خود هماهنگ کنيد.
۱٫تکنولوژي فرصتها و امکانات بي پاياني را در اختيار ما قرار ميدهد. با اين حال، قدرت و تاثيرگذاري تکنولوژي گاهي درک عدم هماهنگي توانايي هاي ديجيتال و واقعيات عيني را دشوار ميکند. براي مثال، زماني که شما کالايي را به صورت ديجيتال سفارش ميدهيد؛ شرکت تامين کننده بايد قادر باشد ميان فرآيندهاي مالي، انبارداري، ارسال و تحويل خود هماهنگي مطلوبي را ايجاد کند تا کالا در زمان وعده داده شده به شما تحويل داده شود. اما اگر ارتباط ميان اين بخش ها به صورت مطلوبي برقرار نباشد، شرکت مزبور از سفارشگيري آنلاين و استفاده از تکنولوژي هاي جديد سود چنداني نخواهد برد.



برچسب‌ها : ,

نظرات

یک دیدگاه

  • سلام , مهمان